Proiectele de hotărâre, rapoartele de specialitate, referatele de aprobare;
Informări și rapoarte prezentate în ședințele Consiliului Local;
Procesele verbale privind ședințele Consiliului Local;
Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea instituției;
Anunțuri referitoare la elaborarea unui act normativ;
Programul de funcționare și programul audiențelor;
Raportul anual de activitate al Primarului;
Raportul anual privind implementarea Legii nr. 544/2001;
Raportul de activitate cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
Buletinul informativ privind informațiile de interes public conform Legii nr. 544/2001;
Raportul privind implementarea Legii nr. 52/2003;
Rapoartele de activitate ale consilierilor locali;
Raportul privind starea economică, socială și de mediu a Comunei Giuvărăști;
Componența Consiliului Local ;
Declarațiile de avere și interese ale consilierilor locali și ale funcționarilor publici;
Organigrama aparatului propriu;
Codul de etică al angajaților instituției;
Planul Urbanistic General, Planurile Urbanistice Zonale și Planurile Urbanistice de Detaliu;
Regulamentul de organizare și funcționare al instituției;
Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local;
Bugetul local, bilanțul contabil;
Anunțuri – Invitații de participare în conformitate cu ”Norma Internă privind procedura simplificată proprie”, pentru organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire a contractelor de achiziție publică, Anunțurile de atribuire a contractelor de achiziție publică;
Lista de investiții, contractele de finanțări nerambursabile acordate de instituție;
Informațiile privind organizarea licitațiilor conform legislației în vigoare;
Programul și strategia de dezvoltare economico-socială pentru perioada 2014-2020;
Programele și strategiile proprii;
Anunțuri privind organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a funcțiilor publice vacante;
Comunicate de presă, buletine informative, materiale de presă;
Datele de contact ale instituției (denumire, adresa poștală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail și adresa paginii de internet);
Datele de contact ale instituțiilor/serviciilor aflate în subordinea Primăriei;
Alte documente și informații, care nu se exceptează de la accesul liber al cetățenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.